طولي وزني هل اعاني من السمنه المفرطه ادخل ف الشهر الجاي
طولي168 وزني74 هل اعاني من السمنه المفرطه ادخل19 ف الشهر الجاي
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن زائد الي حد بسيط ممكن مع تنظيم غذاءي يبقي وزنك مثالي 0 2018-10-13 22:18:01
الدكتور محمد خيري
تغذية
تعانين من زيادة الوزن و ليس من السمنة المفرطة و وزنك المثالي 61كغم
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية