نفسي اتخن وجربت كل حاجه حتي التحليل عملتها
عاوزه اتخن بيجد جربت كل حاجه وزهقت
إجابات الأطباء على السؤال
للنحافة أسباب عديدة و لإعطاء النصيحة المناسبة لا بد من التقييم الصحي و التغذوي . 0 2019-12-08 06:54:17
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية