عايز احسن رجيم سريع فى مدة قصيرة ولسنى وانا بلع ب كرة قدم فى نادى وبرد
عايز أعرف أحسن رجيم سريع فى مدة قصيرة ولسنى 12 سنة وأنا بلع ب كرة قدم فى نادى وبردوا مش بينقص وزنى ياريت رجيم كويس وشكراً ليكم مقدماً
إجابات الأطباء على السؤال
تناولي غذاء متزن من جميع العناصر الغذائيه مع الابتعادمن اللحوم السمينه والاقلال من تناول السكريات والمشروبات الغازية السكريه والطحنيه والمايونيز والابتعاد من المربي والعسل الفواكه المجففة والابتعاد عن الزبده واللبن كامل الدسم والابتعاد عن المحمرات والمقليات وعليك تناول 5الي6 وجبات صغيره يوميا 0 2015-06-12 11:07:46
أخصائي تغذية نجوان عبدالرزاق حمد‎
تغذية