عايزة اسرع طريقه لزيادة الوزن بس متكونش مكلفه وكمان انا لما ازيد كيلو اوكيلو ونص فى الاسبوع لو مشيت على تركيبات وسبتها بلاقى نفسى بخس بسرعه مع انى باكل عادى ممكن اعرف ايه السبب لو سمحتم
إجابات الأطباء على السؤال
خسارة الوزن تكون سريعة عادة لدى النحيلين. الطريقة الوحيدة هي زيادة كمية الطعام المتناولة يوميا و ممارسة التمارين الرياضية لزيادة الكتلة العضلية 1 2014-10-14 10:19:12
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية