عمرى طولى وزنى كيلو اكل اى نوع من اللحوم او الطيور يعملى مغص جامد شهور
عمرى 25 سنه طولى 175 وزنى 57 كيلو اكل اى نوع من اللحوم او الطيور يعملى مغص جامد منذ 4 شهور اقلعت عنها تماما و ضغط الدم غيرمنظم ذهبت لدكتور وقالى مفيش مشكلة من عدم اكل اللحوم ايه الحل
إجابات الأطباء على السؤال
ممكن الحصول على البروتينات من المصادر النباتية مثل البقوليات بشكل عام(الفول، العدس، الحمص...الخ) 0 2014-07-24 05:49:59
أخصائية تغذية وفاء العمايرة
تغذية