التغذيه و كمال الاجسام
عندي نزله برد شديده و خايف اخسر جزء من الكتله العضليه لاني مش هاكل اي نوع سمك او لحمه او بيض او لبن و غيرهم من المصادر الاساسيه للبروتين و الكاربهيدرات ،، ايه هيا افضل الاطعمه اللي ممكن تساعدني احافظ علي عضلاتي
إجابات الأطباء على السؤال
يمكن التعويض بالبروتين النباتي الموجود بالبقوليات وحبوب الكينوا و المشروم والمكسرات 1 2020-09-24 08:25:52
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية