عندي وزني كيلو طولى وعملت التحاليل الازمة الغدة الدرقيه والميكروب السب
عندي 24 سنه وزني 46 كيلو طولى 157 وعملت التحاليل الازمة الغدة الدرقيه والميكروب السبحى وبل وبراز و صوره دم كامله لا يوجد شئ غير نسبه ديدان بسيطه اخدت amrizole 250 two times for one week عايزه اتخن باي طريقه ارجوكم يل دكاتره
إجابات الأطباء على السؤال
عادة العلاج مدتة اسبوعين دواء الالتهاب و بعدها دواء للمعدة لفترة تحت اشراف طبيب الباطنة و من ثم تعيدي التحليل للتأكد انك تخلصتي من الجرثومة... هذا أكثر سبب للنحافة , 1 2013-07-23 11:13:20
أخصائي تغذية فيفيان محمد وهبي
تغذية