عوزه علاج عشان اتخن وزنى قليل وضعيفه اتخن فى اقرب وقت ياريت برشام او دواء
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي ، لا ينصح بأي ادوية لزيادة الوزن إلا إذا تطلب الأمر بناءا على التقييم . 0 2019-01-30 08:36:53
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
حسب طولك وزنك عمرك ؟! بنقدر نساعدك و الأفضل استشيري اخصائي تغذيه معين بيعرف بيساعد بالزبط . 1 2019-01-20 19:17:59
أخصائية تغذية سجى احمد عواد المدارمه
تغذية