كمان انا بحس بدوخه على طول ممكن انا مساعه ومبتحركش خالص وبنسا بسرعه زك
كمان انا بحس بدوخه على طول ممكن انا م24ساعه ومبتحركش خالص وبنسا بسرعه زكرتى مش قويه ده بسبب نحفتى اعمل ايه يادكتور عيزة دوه يتخنى
إجابات الأطباء على السؤال
اولا اعملي تحاليل شاملة مثل : الغدة الدرقية , سكري الصائم , صورة كاملة عن الدم , فيتامين د , كالسيوم , فيتامين ب 12 ة تحليل براز و بول و جرثومة المعدة ... و من بعدها بعطيكي المكلات اللازمة و الحمية لزيادة الوزن 1 2013-05-16 10:33:39
أخصائي تغذية فيفيان محمد وهبي
تغذية