محتاجه اسم دواء لتفتيت دهون البطن
السلام عليكم كنت عايزه اسم دواء يساعد في تفتيت دهون منطقة أسفل البطن السوه انا عامله دايت وبعمل رياضه كان وزني ١٢٠ كيلو وبقيت ٨٠ كيلو طولي ١٦٩سم مشكلتي ان عندى تراكم دهون في منطقة السوه ومش عندى قدرة ماليه اعمل تفتيت أو تخسيس موضعي ...
إجابات الأطباء على السؤال
الوزن المنصوح 53كغم - 71كغم و المثالي 63كغم - ما زال وزنك زائدا و يمكنك التغلب على الدهون المتراكمة في منطقة البطن عن طريق متابعة النظام الغذائي و ممارسة الرياضة شريطة التأكد من أن النظام المتبع صحي و يمكنك إستخدام الزيوت و الكريمات الموضعية للمساعدة . 0 2019-12-05 07:20:53
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية