كنت عملت رجيم فترة وخسيت ووقفت رجعت تخنت تانى رجعت عملت رجيم تانى ةخسيت بس من وقتها حسمى مابقاش ينزل خالص انا ةزنى 90 ك ولسه عيزة تانى اعمل ايه
إجابات الأطباء على السؤال
لقد ثبت وزنك لانك قمت بحميات عشوائية . في المرحلة الولى ابدئي بالمشي يوميا لدة ساعة لنعود و ننشط جسمك و بعد شهر نبدا بحمية ارجوالمتابعة معنا على الموقع 0 2014-12-23 19:44:58
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية