كيف اتخن فى اسبوع ما هو النظام الغذائى وآكل ايه واخد حبوب ايه وايه نوع الادوية ؟؟؟ بس فى اسرع وقت
إجابات الأطباء على السؤال
لا اعتقد ان اسبوع وقت كاف كي يظهر على شكلك الزيادة في الوزن 2 2015-05-21 06:44:43
أخصائية تغذية كندا بسام حبيب
تغذية