كيف ازيد من وزنى خسيت اكتر مع العلم ان امع ان وزنى كان مناسب قبل الزواج ولما تزوجت خسيت وبعد الولادة خسيت اكتر مع العلم ان عيالى كبرو ولكن انا عصبية جدا معاهم ممكن دة يقصر مع الوزن انا باكل كويس واستخدمت ادوية لزيادة الوزن وعملت تحليل الغدة الدرقية وطلعت النتيجه كويسة مفيش اى حاجة انا كان وزن قبل الزواج 56 وطولى 162 وبعد الزواج 49 ما الحل ؟
إجابات الأطباء على السؤال
يجب تقييم الوضع التغذوي وبإمكانك متابعة مقال التغذية في النحافة في قسم المقالات . 1 2012-04-14 19:34:48
طاقم الطبي