لو سمحت انا عندي طوليتقريبا ووزني بيزيد بصعوبة بس بينزل بسرعة فاول ال
لو سمحت انا عندي18سنة طولي165تقريبا ووزني بيزيد بصعوبة بس بينزل بسرعة فأول السنة كان بيزيد ويقل من50ل49بعدها بفترة طويلة بقي48و أسبوعين تقريبا نزل 46 ودلوقتي بقي47 عايزة حل
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي