لو سمحت عايز احس كيلو فى اسبزع اعمل ايه ده انا لو ساحر مش ععرف ممكن ال
لو سمحت عايز احس 10كيلو فى اسبزع اعمل ايه ده انا لو ساحر مش ععرف ممكن الحال
إجابات الأطباء على السؤال
نزول 10كيلو في اسبوع غير صحيه. الحميه القاسيه نتائجها في المستقبل عكسيه يفضل نزول نصف كيلو الي كيلو في الاسبوع. 1 2015-08-01 12:46:15
أخصائي تغذية نجوان عبدالرزاق حمد‎
تغذية