لو سمحت كنت عايزة اسال عن بنت ا وطولها سم ووزنها وهي عايزة تخس بس مش ع
لو سمحت كنت عايزة اسال عن بنت سنها 15 سنة وطولها 154سم ووزنها70 وهي عايزة تخس بس مش عندها ارادة بنقولها انها ماينفعش تعمل ريجيم في السن دة ف ايه الطريقة اللي تخسسها
إجابات الأطباء على السؤال
توجد انظمة غذائيه في هذا السن .. تابع 0 2015-07-29 15:12:35
طاقم الطبي
توجد انظمة غذائيه في هذا السن .. تابع