لو سمحت يا انا مقبل علي الزواج بعد ثلاث شهور ممكن حضرتك تكتبلي فيتامين
لو سمحت يادكتور انا مقبل علي الزواج بعد ثلاث شهور ممكن حضرتك تكتبلي فيتامين او مكمل غذائي يكون خاص بتحسين الحيوانات المنوية وفيتامينات اخري لزيادة هرمون التيستسترون
إجابات الأطباء على السؤال
لتحسين الحيوانات المنوية عليك ب مشروب الجينسنج والجنزبيل بشكل يومى يتم النقع في الماء الحار ومن ثم شربه ولكن إذا عندك ضغط الدم المرتفع أنبه عند الاستخدام قد يرفع الضغط قليلا 0 2017-05-13 14:30:27
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية