لو سمحتوا انا نظام شغلي بيلزم جهاز بصمه يد وانا خايفه من انتقال اي عدوى ليا فكنت بسال لو عقمت أيدي والجهاز مكان البصمه بقطعه اطن عليها كحول طبي هل الكحول ده هيفيد في الوقايه و
إجابات الأطباء على السؤال
غسل اليد و تعقيمها بالكحول هو كافي 2 2015-06-07 21:17:23
أخصائية تغذية رنيم الخضر
تغذية
غسل اليد و تعقيمها بالكحول هو كافي