عندي معدل الحرق ضعيف اعمل ايه
لو عملت نظام غذائي عادي ممكن انزل كيلو ونص ف الشهر ولو عملت نظام غذائي قاسي بنزل كيلو او كيلو إلا ربع في الشهر ممكن اعرف ايه نوع التحليل المطلوب لمعرفه معدل الحرق لعلاجه ؟ وممكن اعمل ايه لرفع معدل الحرق ؟
إجابات الأطباء على السؤال
التحاليل المطلوبة بتعتمد على الوزن والعمر وايضا بعض التفاصيل الاخرى يمكن مؤقتا عمل تحليل homa ir و تحليل cbc و تحليل vitamin D 25 test 0 2021-12-19 16:05:11
أخصائي تغذية محمد حمزه
تغذية