تلخبط المعده الدائم
ما سبب الاسهال والامساك للمعده في نفس اليوم ووجع المعده الدائم؟ عمري ١٨ سنه وزني ١١٠ كغ
إجابات الأطباء على السؤال
واضح ان وزنك الزائد كبير ويندرج تحت نوع السمنة المفرطة بزيادة فى الوزن مقدارها 30 كجم تقرييا .. لازم تنزلي وزنك وتكنسلي اى اغذية غنية بالدهون او الزيوت مع عمل فحص على سكر الدم والمرارة .. شكرا لتواصلك 0 2021-12-25 07:01:09
استشاري التغذية عمرو ابو صالح
تغذية