مساء ال انا عندي بنتي و وزنها و طولها سم مع العلم ساعات كنت قلبها يوجع
مساء الخير انا عندي بنتي 14 سنة و وزنها 140 و طولها 173 سم مع العلم ساعات كنت قلبها يوجعها و كل ما تعمل رجيم يحصل حاجة نقف و محتاجة على اقل تبقى 80 كم و عايزها تخس بسرعة شكرا
إجابات الأطباء على السؤال
يفضل الذهاب إلى أخصائية تغذية و مراجعتها 2 2015-06-19 00:08:32
أخصائية تغذية رنيم الخضر
تغذية