نحافة شديدة ووزني خفيف جدا مش اد طولي 65 وبحس وزني خفيف جدا لو حد زقني
نحافة شديدة وخاسس اوي وباكل ياما اكني مباكلش حاجة وضعف وتعب في جسمي كله
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي . 0 2019-10-24 09:42:00
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية
لا بد من التقييم الصحي و التغذوي .