هل شرب المياه بكثرة كل يوم كافي للتخسيس وانا سني ووزني كجم وطولي وممكن
هل شرب المياه بكثرة كل يوم كافي للتخسيس وانا سني 17 سنة ووزني 74 كجم وطولي 1.64 وممكن اسهل طريقة للتخسيس ارجوا الاجابة سريعا
إجابات الأطباء على السؤال
طعام اقل و حركة اكثر حاول الابتعاد عن السكريات و المأكولات المملحة 1 2015-12-01 23:09:54
الدكتور عامر وليد
طب عام