هل ممكن ازيد من طولي انا طولي و قريب من وابي طوله وامي
هل ممكن ازيد من طولي انا طولي 1.69 وعمري قريب من 22 سنة وابي طوله 1.68 وامي 1.58
إجابات الأطباء على السؤال
طولك كويس الي حد كبير جدا ...ولكن نمو العظام يتوقف عند عمر 21 أو 22 سنة 0 2018-10-11 23:06:58
الدكتور محمد خيري
تغذية