هل حبوب لتنحيف لعمر ١٤
هل هناك حبوب لتنحيف لعمر ١٤ سنة؟؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
جميع الحبوب مضره 2 2015-06-23 03:38:44
أخصائية تغذية علا الرفاعي
تغذية
جميع الحبوب مضره
تعليقات الزائرين
Hager abd elnaser Abd elnaser Hager abd elnaser Abd elnaser
وزني60وعندي15سنه ممكن اعرف لو ينفع اخد حبوب اخد ايه واسمها معلش ولو مش هينفع ممكن طريقه اخس بيها لاني مش بقدر اسد شهيتي عن الاكل
ملك حمدي اسماعيل هندي مسلم صبيح ملك حمدي اسماعيل هندي مسلم صبيح
أنا عندي14سنه ووزني75ومش عارفه اخس حولت اعمل رجيم بس مش بعرف وباكل كتير قبل ما انام ممكن حبوب تخليني اخس من غير ضرر