هل وزنى مناسب اما لا وزنى وطولى وسنى هل انا كدا نحيف اما لازم ازيد
هل وزنى مناسب اما لا وزنى 60 وطولى 169 وسنى 16سنة هل انا كدا نحيف اما لازم ازيد
إجابات الأطباء على السؤال
وزنك مناسب جدا، فحسب مؤشر كتلة الجسم، لقد حصلت على نتيجة ٢١ و هي النتيجة الطبيعية، بالنسبة لطولك و عمرك. 2 2015-08-05 23:41:38
أخصائية تغذية جيهان زروق
تغذية