والده من٧شهور توام وجالى تسمم حمل وتوفوا بعد الولاده وبطنى السفليه حجمها زايد هوا وزنى قبل الحمل٥٥بقيت٦٣هل فى طريقه لنزولها قبل حمل تانى لانى طلبت شد بطن فى الولاده ومحصلش شد
إجابات الأطباء على السؤال
اعملي نظام غذائي سعرات و تمارين بطن يوميه و النتيجة بتبقي حلوه اوي بس استمري 1 2019-04-03 08:49:13
أخصائي تغذية هدي خطاب
تغذية
الطريقة في إتباع نظام غذائي صحي و ممارسة النشاط البدني و يمكنك إستخدام الزيوت و الكريمات الموضعية (تباع في الصيدليات - كريمات للشد) . 0 2019-03-25 06:54:25
أخصائي تغذية احمد حماد
تغذية