وزنى عملت رجيم كتير ولكن بنزل كيلو وبزيد تانى لحد ماوصل للويسبت وزنى
وزنى 107 عملت رجيم كتير ولكن بنزل 6كيلو وبزيد تانى لحد ماوصل لل107ويسبت وزنى ؟
إجابات الأطباء على السؤال
بترجع بعدة امور ،، غلط في اتباع الرجيم او الخربطة بالانظمة او نقص فيتامين او مشاكل بالغدد 0 2017-10-12 23:16:23
طاقم الطبي