اورلى للتخسيس هل هو خطر ولا مفيد
وزنى 93 كيلو وطولى 176 سم عاوز اخفض وزنى مع استخدام اورلى هل هو خطر ولا مفيد ؟ واى النظام الغذائى اللى ممكن اتبعه
إجابات الأطباء على السؤال
لخسارة الوزن الزائد لابد من وجود نظام غذائي صحي لتخفيف الوزن مع برنامج رياضي منتظم ومستمر وخفيف يعتمد على المشي بشكل منتظم وممكن التدعيم ببعض الأعشاب الطبيعية التى تساعد على زيادة حرق الدهون وضبط الشهيه 0 2019-09-07 07:53:24
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية
الاعتماد على الأدوية في التخسيس اول مراحل الفشل في خسارة الوزن الزائد 0 2019-09-07 07:53:05
أخصائي تغذية محمد احمد عبد السلام
تغذية