وطولي ووزني كان اتبعت حمية غذائية من قبل ة ونزل من وزني كيلو خلال شهور
عمري 34 وطولي 165 ووزني كان 85 اتبعت حمية غذائية من قبل دكتورة ونزل من وزني 10 كيلو خلال 9 شهور ولكن منذ شهرين حتى اليوم لم اعد اهسر من وزني ولا زلت اتبع الحمية
إجابات الأطباء على السؤال
لا بد من عمل تحليل نسبة هيموجلوبين  وفى الغالب هتكون النسبه قليله جدا
1 2018-09-13 19:40:18
الدكتور اسامه محمد
تغذية