ووزني ٧٧ كيلو وطولي ١٦٠ ومش عندي اي مشاكل صحية غير في بعض الاوقات بعان
عمري 23 ووزني ٧٧ كيلو وطولي ١٦٠ ومش عندي اي مشاكل صحية غير في بعض الاوقات بعاني من الامساك ، فعايزة ريجيم كويس ولو حتى بطيء عشان اخس ١٧ كيلو بس مش مدة تزيد عن شهرين . ملحوظة : انا عندي فرصة اني العب رياضة فألعب قد اية وقت وكام مرة في الأسبوع
إجابات الأطباء على السؤال
لعب الرياضة ممتاز، ويفضل يومياً ولكن لابأس من يوم بعد يوم،وشرب الكثير من الماـد خاصة في هذا الحر، وطبيعي أن تخففي إلى النصف تقريباً، وتعددي الوجبات. وتكثري من الخضار والفواكه. 0 2010-06-22 04:20:26
طاقم الطبي