هل طولي مناسب طولي 187و عندي ١٥ سنه
يا دكتور انا طولي حوالي 187و عندي بس ١٥سنه يعني حته متمتش ال١٨ فا هل ده طول مناسب و هل هطول اكتر من كده ولا لا
إجابات الأطباء على السؤال
طولك ما شاء الله تبارك الرحمن ممتاز جدا واكيد دة وراثة ممكن تزيد كمان شوية الي عمر ال٢٠ 0 2022-07-30 10:53:25
الدكتور محمد خيري
تغذية