انا طولي سم ووزني كيلو انا عايز اوصل ل كيلو ايه اللي اقدر اعمله بحيث ا
انا طولي 174 سم ووزني 67 كيلو انا عايز اوصل ل 72 كيلو ايه اللي اقدر اعمله بحيث الوزن الإضافي يتوزع على الجسم كله مش منطقة معينة زي البطن؟
إجابات الأطباء على السؤال
اتباع نظام غذائي عند اخصائي تفذية و ممارسة الرياضة 1 2015-05-28 12:08:30
أخصائية تغذية الاء العطعوط
تغذية