انا طولي ووزني وسني باكل كتير ومش بتخن ومفيش امراض الحمد لله كنت بتابع
انا طولي 165 ووزني 42 وسني 17 باكل كتير ومش بتخن ومفيش امراض الحمد لله كنت بتابع دكتور اداني برشام اسم فيروترون وبودر كده اسمه اكسترا جنرال بروتين وبرده مش بتخن ..اعمل ايه ؟
إجابات الأطباء على السؤال
قد يكون لديك مشاكل امتصاص في الجهاز الهضمي مما يمنع جسمك من الاستفادة من العناصر الغذئية او وجود فقر دم، يمكنك عمل فحوصات للتاكد من ذلك 1 2015-08-13 14:15:49
أخصائية تغذية هيام الكيلاني
تغذية