نزول دهون البطن والتخلص من الانتفاخ
عندى ١٠ كيلو وزن زايد ..اكبر مشكله فى جسمى البطن منتفخة و مليانه جدا بقالى شهرين اشعر بغازات ..ازاى اعالج بطنى سواء من الانتفاخ او انى انزل الدهون فيها
إجابات الأطباء على السؤال
صيام متقطع لمده شهر واحد 0 2022-09-14 16:54:08
أخصائية تغذية سجى المدارمه
تغذية
صيام متقطع لمده شهر واحد