وزني طولي او عموي مشكلتي ف الجوانب والبطن ازاي اقدر اخس واعمل جسم متنا
وزني 69 طولي 168 او 170 عموي 19 سنة مشكلتي ف الجوانب والبطن.. ازاي اقدر اخس واعمل جسم متناسق ومثالي ف مدة قصيرة؟؟
إجابات الأطباء على السؤال
إلعبي رياضـة هوائــية متل الركض والسباحـــة بالإضافه الى تمارين رفع الأثقال ولكن بالمقدار الذي تستطيعين عليـه 1 2017-09-12 08:08:50
أخصائي تغذية محمد عطية
تغذية