انا يعمل رجيم وفرحي قرب فكنت عاوزة اشرب الحلبه بسكر دايت عشان مااتخنش فلو شربتها هاتتخني ولا لا
إجابات الأطباء على السؤال
الحلبة تزيد الوزن 0 2016-05-21 08:10:01
أخصائية تغذية فرات عتيق
تغذية
الحلبة تزيد الوزن